Tuesday, 16 August 2011

B Sayang Baby


B syg bby b harap bby tima b seadanye b tahu b x sempurna tuk bby n I LOVE U bby b sgt cinta kan bby  tu jew lew yg b nk bgi tau oke B SYG BBY

Monday, 15 August 2011

Abang Sayang Adik Asmira

                                                                                                          
                                                                                                   


Ni lew adk angkat yg paling aq syg dye cute tpy dye mcm laki sikit tpy aq syg dye.Dye nk pndh simpang pulai nnty aq x bley nk jnpe dye ar sedih nye abg harap adk belajar brsungguh-sungguh jgn mlz klau mlz baik x pyh sklh yek abg syg ASMIRA walaupun kita x prnh jmpe x pew suatu ary nnty kita psty akan bley brjmpe tpy kita x tau bila.oke sampai sini dulu citew abg doakan adk brjaya dlm prlajaran.ASMIRA abg syg kamu sgt2

Sunday, 14 August 2011

Ku Ingin Kamu






 Ku ingin kamu aq dh dpt kamu tpy x lama ALLAH lebih syg kan kamu kamu tlah pergi diri hidup ku bt selama-lamanye dan aq ingin kamu tahu aq mencintai kamu dan aq harap kamu bahagia disana tunggu aq disana aq aq dtg kpd pd kamu tpy aq x tahu bila tpy aq harap ALLAH panjang kan lah umur aq untuk aq jalani hidup aq tanpa kamu aq harap aq akan dpt penganti tuk menganti kan kamu walaupun adew penganti kamu ttap di aty aq bt selama-lamanye hingga hujung nyawa aq I LOVE U AYG.Aq masih ingat lagi pertama kali kita brtemu kita agak malu antara satu sama lain selepas 1 thn kita brkwn kita brcinta selama 3 thn selepas itu kamu bgi tau aq ko nk brpndh kew UK aq rasa sedih pd waktu tu lew ayah n mak kita tunang kan kita smpai skrg kita tunang aq ingat umur kita 21 thn kita akan brkahwin tpy x sempat mungkin yg sempat hanya adk kita berdua iaitu NAEM N SYAFINAZ akan brkhawin pd umur mereka 21 thn  jgak tpy aq hnya sunyi tanpa teman di aty aq hnya adew kamu BDK UK...





Arwah tunang aq


Rindu Setengah Mati


Aku ingin engkau ada disini
Menemaniku saat sepi
Menemaniku saat gundah

Berat hidup ini tanpa dirimu
Ku hanya mencintai kamu
Ku hanya memiliki kamu

Reff:
Aku rindu setengah mati kepadamu
Ku ingin kau tahu
Aku rindu setengah mati

Meski tlah lama kita tak bertemu
Ku slalu memimpikan kamu
Ku tak bisa hidup tanpamu

Reff x;
Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kua tahu
Ku tak bisa hidup tanpamu
Aku rindu...

Setengah mati...

Reff x

Saturday, 13 August 2011

Kembali Pulang


Bintang terlihat terang
Saat dirimu datang
Cinta yang dulu hilang
Kini kembali pulang

Lihatlah dia mulai bernyayi
Coba menrangkai mimpi
Cinta yang dulu pergi
Kini datang kembali

Wajahmu meningatkanku
Dengan kekasihku dulu
Wajahmu mengingatkanku
Dengan masa laluku

Reff:
Kekasih yang dulu hilang
Kini dia tlah kembali pulang
Akan ku bawa dia terbang
Damai bersama bintang

Kekasih yang dulu hilang
Kini kembali dia tlah kembali pulang
Betapa senang ku dendangkan
Dan takkan ku lepaskan

Wajahmu meningatkanku
Dengan kekasihku dulu
Wajahmu meningatkanku
Dengan masa laluku

Reff 2x

Orang2 Yang Paling Aq Sayang Di Dunia

Ni lew org yg slalu dia aty aq iaitu adk2 angkat aq n ARWAH tunang aq aq syg mereka semua aq x nk kehilangan mereka semua tpy apa kan daya jika pembedahan aq x brjln gan lncr aq akan prgi bt selama-lamanye aq x nk kehilangan dia org semua sbb aq syg dia org semua walaupun aq x prnh jmpe adk2 angkat aq syg dia org. Dgn ini aq ingin memohon maaf kpd semua adk2 angkat aq jika abg dew bt slh gan ko org abg minta maaf byk2 n  abg nk ko org tahu abg syg kat ko org semua.Untuk Laili,Iekah Tiqah N Entan Fiena Good Luck for your PMR n tuk adk2 abg yg lain  jika abg x dew waktu ko org nk ambil PMR abg nk ko org usaha brsungguh-sungguh jgn main2 dh PMR ko org thn dpn jika abg dh x dew pd thn dpn abg ucapkan Good Luck for Your PMR.Alynn Sabrina Abg harap adk pun sme Usaha lah tuk PMR adk Abg tau adk ambil PMR adew gi 2 thn tpy sedia ar dri skrg abg dew peribahasa tuk ko org semua
                     

                             SESAL DULU PENDAPATAN
                                 SESAL KEMUDIAN TIDAK BERGUNA

ITU SAHAJA YANG INGIN ABG SAMPAIKAN 
                                                                                                              ASSALAMMUALIKUM